8 Eylül 2014 Pazartesi

Kitap Yorumum# 7 ATEŞİ YAKALAMAK / Suzanne COLLINS

Takipçilerinin de çok iyi bildiği gibi Ateşi Yakalamak, Açlık Oyunları serisinin ikinci kitabı.
Açlık oyunlarında yaşadığım durumu bu kitapta da yaşamamak adına önce kitabı okuyacak sonra filmine gidecektim lakin yine merakıma yenik düştüm :(
E filmden sonrada beklentiler biraz azalıyor sanki ama elbette bu kitabı kötü yapmıyor.
Kitabı çok beğensem bile beni biraz rahatsız eden bir nokta vardı.
Katniss' in Peeta kurtarmak için canını dişine takması biraz abartılarak anlatılmış hissine kapıldım.
Başka okuyucular da benim gibi düşünürler mi bilemiyorum ama bir ara 'kızım kendine gel ya senin de canın var istersen biraz da onu kurtarmayla ilgilen' derken buldum.
Elbette genel itibariyle güzel ve heyecanlıydı.
Ateşi Yakalamak / Suzanne Collins
Pegasus Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...