2 Eylül 2014 Salı

Kitap Yorumum# 4 SICAK


Ah Gabe, ah Mia... Sizi sonsuza dek lanetlemek istiyorum. 
Kitabı okumayı bitirim ama aynaya bakınca o mu beni bitirmiş acaba diyorum.
Kitaptan çok etkilendiğimi söylemeliyim ancak bu etkilenme kesinlikle iyi yönde değil.
Olumlu yapabileceğim eleştiri yok diyebilirim.
Yine de erotik tür sevenler beğenebilirler.
Ancak benim kitaptan hoşlanmama nedenim türüyle ilgili değil.
Karakterler çok uç noktalarda ele alınmış.
Bir erkeğin bir kadından cinselliği isteme şekli ve bir kadının bu şekli kabullenişi hiç de hoşuma gitmedi.
Üstelik saplantılı bir seks içgüdüsünü aşk olarak anlatmak ne kadar doğru ?
Çok defa elimden fırlatıp atmak istedim ama her defasında merakıma yenik düştüm :( 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...