11 Eylül 2014 Perşembe

Kitap Yorumum# 10 MAVİ ÇEMBERLİ ADAM / FRED VARGAS


Polisiye severler yazarı tanıyor olabilir. Ben de bir polisiye sever olarak yazarla bu kitap vesilesiyle tanıştım.
İstanbul kitap fuarından (2013) 5 tl'ye almıştım sanırım.
Kitabı alırken yazarı tanımadığım için herhangi bir beklentiyle okumadım , belkide tek beklentim sıkılmamak desem daha doğru olacak.
Açık konuşmam gerekirse bana yerlerde sıkıldığımı söyleyebilirim,
Karakter sayısı çok fazla geldi bana ( kimisi çok kısa süreli rol alsada )
ama sanırım polisiye yazarları  okurun aklını karıştırmak için yapıyor bunu.
Başlangıçta birbirinden bağımsız eşyaların etrafını çizerek çembere alan bir adam,
sonraları o çemberlerin içine cesetler koymaya başlıyor.
Katili bulduğumu söylemeliyim ama düşündüğümden oldukça farklı bir yol izlediğini de eklemem gerekir.

Mavi Çemberli Adam - Fred VARGAS
İnkilap kitabevi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...