28 Eylül 2014 Pazar

Kitap Yorumum# 22 TAHT OYUNLARI - GEORGE R. R. MARTIN


Bir çok kitap tutkununun ve fantastik severlerin çoktaaann okuduğu bir seri Taht Oyunları.
Ama benim için okuma vakti yeni gelmiş napalım :) 
Oldukça kalın bir kitap. . Kalın kitap okumaktan sıkılmam, gözümde korkmaz nasıl bitecek diye. 
Ancak yolda izde otobüste okumayı severim. 
E kitap kalın olunca zor oluyor biraz. Elini kolunu koyacak yer bulamıyorsun filan :( 
Bir bu yüzden sevmiyorum kalın kitapları, kullanışlı olmuyor vesselam  :)

Kitap bir dolu insandan bahsediyor ki bu kimdi, kimin nesiydi derken kitabın üçte birini aşıyorsunuz. 
Lakin bir entrikalar, bir oyunlar... 
Bizim saray entrikaları tabiri caizse yanında çocuk oyuncağı kalmış. 
Ki beni en çok şoke eden kardeş ilişkileriydi.
 Neyse yılmadım okudum tabii. Başlarda biraz sıkıldım kitaptan ama sayfalar ilerledikçe 
zevkle okumaya başladım. 
Kitabın sonuysa belki tahmin edenleriniz olmuştur -bense zayıf bir ihtimalle tahmin etmiştim- 
serinin diğer kitaplarının garantisi olmuş gibi. 
Sonuç olarak ben serinin bu ilk kitabını beğendim. 
Diğerlerini de bir ara alıp okuyacağım. 
Ve tavsiyemdir. 

Taht Oyunları - George R. R. MARTIN
Epsilon Yayınları - 14.baskı (Ağustos 2013)
Çeviri - Sibel ALAŞ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...