26 Eylül 2014 Cuma

Kitap Yorumum # 19 ALASKA' NIN PEŞİNDE - John GREEN

Yeni bir kitapla geldim yine :)
John Green ülkemizde oldukça tutulan bir yazar oldu zira kitaplarını, çok satanlar listesinde gördüm sık sık.
Bende merak ettim haliyle ve Alaskanın Peşinde kitabını okumaya karar verdim.
Kitap Miles Halter' ın hikayesini anlatıyor. İnsanların ölmeden önceki son sözlerini merak etmek gibi hayli ilginç bir özelliliği var Miles'ın.
Okulunda pek arkadaşı olmayan Miles yatılı başka bir okula gitmek ister. Burada oda arkadaşına, onun arkadaşlarına ve okuluna 
alışmaya çalışır.
Bir gün bir kaza olur ve Miles'in asla öğrenemeyeceği son sözler 
vardır artık.
Kitabın beni hayal kırıklığına uğrattığını itiraf etmeliyim.
Kitabın konusunu hiç bilmeden aldım alırken arka kapak yazısını da okumamıştım. Ama böyle olacağını düşünmemiştim doğrusu. Kitap daha çok genç arkadaşlara hitap ediyor, onların beğeneceğini düşünüyorum.
Ama bana biraz basit geldi bu anlamda.
Kitabın en çok ciltli olmasını sevdim. Kitapları ciltli almak istediğimizde fiyatları neredeyse iki katına çıkarken bu kitapta böyle bir durum yoktu- en azından ben alırken.
Ve son olarak bir yazarı tek bir kitapla değerlendiren biri değilimdir. Onun için muhtemelen bir kitabını daha alıp okuyacağım ama muhtemelen uzun bir zaman geçtikten sonra :)

Alaska'nın Peşinde - John Green
Çeviren - Banu Talun
Pegasus Yayınları -  1 basım Ekim 2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...