30 Eylül 2014 Salı

Kitap Yorumum# 25 HAYAT - AYŞE KULİN


Selamlar,
Bu serinin ilk iki kitabını da okumuştum hatırlarsanız ve çok severek.. Evet bu kitabı da çok sevdim. 
Hayat, Ayşe KULİN' in doğumuyla başlayıp, çocukluk ve okul yılları, erken yaşta yaptığı evlilik ve dünyaya gelen iki çocukla birlikte 
her görüşte insanın etkilendiği altmışlı yılların siyasi olaylarına da 
biraz değinmiş.
Her ne kadar başkalarının hayatlarıyla ilgilenmiyor gibi görünsek bile merak ediyoruz galiba 
özellikle zihnimizde değerli insanlar için ayrılmış bölüme yerleştirdiklerimizinkini.
Ayşe KULİN'in hayatını okuduğumda açık konuşmak gerekirse 
biraz şaşırdım. 
Niyesine gelince ona karar veremedim :)
 Çok prestijli bir okulda eğitim almak ya da birden çok yabancı dil biliyor olmak o dönem için önemli bir ayrıcalık olduğundan olsa gerek belki de.
Kitap yazarın kendisine ve aile bireylerine ait fotoğraflarla da daha ilgi çekici, benimsenir hale getirilmiş.

Yazarın bundan sonraki kitabı Hüzün. 
Şu an elimde ama belki araya başka bir kitap sokabilirim.

Velhasıl kah gülüp, kah hüzünlendiğim güzel bir hikaye okudum Ayşe KULİN'in kaleminden.  
Size de tavsiyemdir. 


Hayat - Ayşe KULİN
Everest Yayınları - 1.baskı ( ocak 2011 )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...