10 Eylül 2014 Çarşamba

Kitap Yorumum#9 SENDEN ÖNCE BEN / JOJO MOYES


Elinden en sevdiği oyuncağı alınmış çocuk gibiyim, son sesimle bağırmak ve tepinmek istiyorum.
Ağlamak yok mu derseniz, onu da bolca yaptım zira takatim kalmadı.
Söyleyecek o kadar çok şey var ki, ama biliyorsunuz fazla detay vermeyi tercih etmiyorum.
Gözümden yaşlar akarken bu kadar güldüğüm başka bir kitap oldu mu şimdiye kadar? Sanmıyorum.
Harika bir hikaye ve yazarın hayal gücüne sağlık demek istiyorum.
Müthiş bir aşk ve müthiş bir adanmışlık öyküsü.
İnsana 'ya ben olsaydım' dedirten ama yaşamadan cevabını bilemeyeceğiniz, ya da hiç bilmek istemeyeceğiniz sorular sorduruyor size.
Kitabı neredeyse bir solukta okudum ve asla bitmesin istedim.
Ukala Will ve çılgın Lou ...
Sizi çok sevdim ama çok da üzüldüm.
Hala okumadıysanız gözü kapalı tavsiye edilecek bir kitap,
pişman olmayacaksınız, tavsiyemdir.

Senden Önce Ben / Jojo MOYES
Pegasus yayınları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...