10 Ekim 2014 Cuma

Kitap Yorumum# 30 VERONİKA ÖLMEK İSTİYOR - PAULO COELHO


Veronika Ölmek İstiyor, sevgili annemin kitabı. 
Yıllardır evde olan kitabı bugüne kadar neden okumadığımı  anlamlandırabilmiş değilim :(   
Kitap konusunda beni cömert bir şekilde besleyen anneme tekrar teşekkür ederim :)
Bu kitap kesinlikle okunmalı. Özellikle de çağımızın hastalıklarından olan depresyon ve hayata karşı olan memnuniyetsizlik karşısında aslında ne kadar güçlü olabileceğimiz konusunda farkındalık yaratabilecek türden.
İnsanların ne düşündüğü, toplumun bize dayattıkları ve 'normal' davranmak zorunluluğu -üstelik kime, neye göre normal- insanları ölüme götüren etkenler mi oluveriyor?
Akıl hastanesine yatan hastaları tedavi sürecinden sonra ötekileştirmek ....
Kişi her ne kadar kendini deli olarak görse de, anlamsız hareketler, sözler söylese de, etrafında olup bitenin ayırdına varamasa da korku denilen his karşısında ne hissederler? Korku onları kendine getirebilir mi?
İnsana iç dünyasında yolculuk yaptıran bir kitap. Mutlu olmak için kendi istediklerimi mi yapıyorum yoksa gerçekte benden beklenenleri mi yapıyorum?
Ve AŞK ... Nerede karşımıza çıkar belli mi?
Ben kitabı çok beğendim, eğer hayatla sorunlarınız varsa mutlaka okumalısınız, kesinlikle tavsiyemdir.
Veronika Ölmek İstiyor - Paulo pamir
Çeviren - Haldun Pamir
Can yayınları - 11.baskı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...