11 Ekim 2014 Cumartesi

Kitap Yorumum# 31 ÇOK ŞEKERLİ ÖLÜM - AYŞE ERBULAK



Merhabalar efendimm :)
Uzun zamandır okumak istediğin bir yazarın kitabını paylaşmak istiyorum sizlerle.
Hemen söylemek isterim ki sevgili yazarımız Ayşe ERBULAK' ın yazar kimliğiyle tanışmaktan 
çok memnun kaldım.
Adından da anlaşılacağı üzere polisiye bir roman. 
Yazarımız kitabın hemen başında karakterleri kısaca tanıttığı için ben de küçücük değinmekte 
sakınca görüyorum.
Efendim, nam-ı diğer hafiye karılar, Zeynep ve Meral. Bu iki kadın çocukluk arkadaşları olup, 
tüm zıtlıklarına rağmen birbirlerini seven iki kadındır. 
Zeynep varlıklı bir ailenin, yapacağı işe karar veremeyen ve en sonunda çocukluğundan beri yapmak istediği dedektiflik işine başlayan kitabın ana karakterlerinden biri.
 Diğeriyse, bir kaza sonucu kocasını ve ayaklarını kaybetmiş,tam bir bilgisayar dahisi olan Meral.
Şimdi bu iki kadın bir araya gelip dedektiflik işi yaparlar. 
Birbirini aldatan çiftlerin peşinden koşarken  oltalarına öyle bir balık gelir ki bu işi çözerlerse hem yüklüce para kazanacaklar, hem de kendilerini kanıtlamış olacaklar. 
Yaşadıkları tehlikeler ise tecrübe olarak yanlarına kalacak :)
Oldukça zevkli ve akıcı bir dille yazılmış bu romanı çabucak okuyacağınızı düşünüyorum.
Tabii bir kaç eleştiri yapmadan da olmaz değil mi? :)
Öncelikle yazarın kitabın başında ana karakterleri anlatması ve ek olarak olay örgüsündeki insanların kimler olduğunu yazmasına pek anlam veremedim. 
Sanki siz zahmet etmeyin, ben önemli kişileri buraya yazıyorum demiş. 
Gerçi tüm bu kişilerden başka kimse de yoktu hatırladığım kadarıyla.
 Ayrıca çok rahatsız etmese de bazı yazım hataları da yok değildi.

Son olarak bu kitap yazarın ilk romanıymış, bundan sonraki romanı Hafiye Karılar- Limoni Ölüm. 
Muhtemelen onu da okuyacağım :)
Ben beğendim kitabı, bence sizde beğeneceksiniz.
Tavsiyemdir.
Hafiye Karılar/Çok Şekerli Ölüm - Ayşe ERBULAK

Lal kitap - haziran 2012
sayfa sayısı -262

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...