25 Ekim 2014 Cumartesi

Kitap Yorumum# 38 GİZLİ ANLARIN YOLCUSU - AYŞE KULİN



En başta söylemek istiyorum ki beni sarsan bir hikaye oldu Gizli Anların Yolcusu.
Hem sarsan hem de fazlaca düşündüren..
İş sahibi, varlıklı, bir eşi ve iki çocuğu olan bir adam İlhami.
Bir kazayla hem çocuğunu kaybediyor, hem de hayatını alt üst edecek olaylar zinciri başlıyor.
Çocuğunu kaybeden karısı kendi dünyasına çekilirken İlhami kendine başka 
heyecanlar aramaya başlıyor.
Karısını ortağıyla aldatmayla başlayan sadakatsizliği eş cinsel bir ilişkiye kadar ilerliyor.
Dahası, yeni sevgilisi Bora, kızının da ilk aşkı oluveriyor.
Hikayenin beni sarsmış olması, heteroseksüel bir adamın nasıl olup ta homoseksüel bir hayatı
seçmesi ve bu hayata devam etmesi. 
 Kişilerin cinsel tercihlerini yargılamayı doğru bulmuyorum
 fakat böyle bir değişikliğin nasıl olabileceğini de merak etmiyor değilim.
Karısı yeni ilişkisini öğrendiğinde '..... ben bir insana aşık oldum,
çok güçlü duygularla sevdim onu, ....... , Sevgi söz konusu olduğunda cinsiyetin hiç önemi kalmıyor,
bunu başıma gelmeden önce ben de bilmiyordum. 
Kadın ya da erkek hepimiz insan değil miyiz?' diyor.(sayfa 412)
Aslında üzerinde uzun uzun konuşulacak bir hikaye ama isterim ki ben anlatmayayım da siz okuyun.
Tabi bir de Ayşe KULİN' in bu yaşam tarzına parmak basması da ilginç.
Ondan okumaya alışkın olmadığımız bir tarz olmasına rağmen müthiş kalemini yine konuşturmuş,
öyle akıcı bir dille anlatmış ki,
eminim siz de benim gibi bir çırpıda okuyacaksınız.
Bu arada, kitabın devamı niteliğinde iki kitap daha var.
İkincisi Bora'nın kitabı ki kütüphanemde var, sanırım en kısa zaman da onu da okuyacağım.
Son olarak kitabımın imzalı olduğunu söylemiş miydim? :)
Farklı bir tarz olmasına karşın okumanızı tavsiye ederim.

Gizli Anların Yolcusu - Ayşe KULİN
Everest Yayınları - 1.baskı  / kasım 2011
sayfa sayısı - 427

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...