19 Kasım 2014 Çarşamba

Kitap Yorumum# 46 YANILGI - ESRA PAKKAN



Kitabı okuyup bitirdikten sonra, düşündüm uzunca bir süre.
Anne, babalarımızın sözünü dinlemeyişimiz, sürekli ayak diretişlerimiz neden diye ?
illaki, bir musibeti bin nasihatin önünde mi tutmak gerekir ?
Var mıdır cevabını bilen? Bilemedim doğrusu .
Kapakta da yazdığı gibi gerçek bir hikaye Yanılgı.
İçinde bolca acıyı barındıran, çokça pişmanlık kokan ama en çok da
yılmayan, her şeye, herkese rağmen hatta belki de kendine rağmen azimli bir kadın var bu kitapta.
Elbette bir kadın olarak, bunca olayı yaşayan başka bir kadını anlamaya çalışmamak mümkün değil.
Nihayetinde hangimizin hayatı pürüzsüz bir sayfa gibi ? 
Yine de sanıyorum ki pek azımız bunca olayın hepsini yaşamıştır.
Gençlik hayalleri, kalp kırıklıkları, gurbetlik, yıkılan hayaller , 
yalnızlık ( ki bu duyguyu anlatan öyle bir sahne vardı ki inanın duygularım sel oldu o anda.),
pişmanlık, vazgeçiş, direniş .. vs.
Genç yaşında yaşadığı bunca olaya karşı, bir kadın duruşudur bu kitapta görülmesi gereken.
Ve belki de ihtiyacı olanın örnek alması gereken.
Ben bu kitabı tüm kadınların okuması gerektiğine inanıyorum.
Okunmalı ve yüreklerimizdeki güçün farkına varılmalı. 

Yanılgı - Esra PAKKAN
İkinci Adam Yayınları - 1.baskı
124 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...