16 Kasım 2014 Pazar

Kitap Yorumum# 45 BİR DEMET MUCİZE - MELİKE ALTINAY



Mucizelere inanmayanlar var mı hala ? 
Ya da bizi koruyan kollayan bir ilahi güç olduğuna ?
Doğrusu ben her zaman inananlardanım.
Ve sanırım bu inancımdan ötürü bu kitabı sevmem de.
Bir nevi kişisel gelişim kitabı Bir Demet Mucize.
Ama o alışılagelmişlerin oldukça dışında.
Şunu şunu yap, bunu bunu konuşma, iyiyi düşün, kötüyü kovala gibi 
ezber kalıpların yerine sıcacık bir hikayeyle anlatılmış bir çok öğreti.
Kitabın özünde, hayat nasıl bakarsak tam olarak, baktığımız gibi yaşayacağımız anlatılmış.
Doğrusu kendi adıma çok doğru bir zaman da okudum bu kitabı. 
Yolda kalmamak için zihnimiz de yakıta ihtiyacı vardır çoğu zaman ve ben 
yakıtımı alarak hayatıma devam ediyorum kaldığım yerden.
Darısı başınıza diyerek, kitabı okumanızı tavsiye ediyorum :)
Ayrıca bu güzel kitabı bana hediye eden sevgili yazar Melike hanım' a da çok teşekkür ederim.
Bir Demet Mucize - Melike ALTINAY
Sokak Kitapları - Eylül 2014
158 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...