11 Ağustos 2015 Salı

Konstantiniyye Oteli - Zülfü Livaneli / yorum


  Annemle aramızdaki 'al gülüm ver gülüm' misali hediye seremonilerinden bir demet daha 😁 bu kitap, Livaneli sevdalısı olan anneme benim hediyem elbette.
 kitap okuma sevdamı çocuk yaşımda edinsem de o yaşlarda kitap hediyeleri çok demode gelirdi bana, aslında belkide bir çok çocuğa. Gelen kitap hediyeleri,  gerçekte alınmak istenmeyen yahut değer verilmeden alınan hediyelerdi benim için. Çocuk aklı işte,  oyuncak bebeklerden daha güzel hediye olamazdı ki!  Oysa şimdi aldığım her hediye kitap bana verilen değer, benim için ayrılan kıymetli bir vakit gibi gelir. Çocuklar gibi sevinmek deyimi var ya işte tam da o duyguyu yaşarım ve annemle sık sık yaşatırız bu duyguyu birbirimize.
 Kitaba gelelim değil mi artık?  Okudukça sizi içine çeken kitaplar vardır ya hani bu kitap da onlardan biri.  Bir yılbaşı davetinde, içinde yaşadığımız toplumun hayatlarını,  kültürlerini, davranışlarını ele alan bir nevi toplum analizinin yapıldığı başarılı bir hikâye. Livaneli'nin kimi zaman yumuşacık, kimi zaman iğneli kalemiyle ele aldığı Konstantiniyye Oteli'ni çok sevdim. Size de tavsiye ederim mutlaka, beğeneceğinizi umuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...