29 Temmuz 2015 Çarşamba

O.Ç - Buket Konur (yorum)


 Haftasonu düğün daveti için şehir dışındaydım. Söz konusu düğün gibi kalabalık bir davetse ve araba kadın yolcu ağırlıklıysa dedikodunun beli kırılır elbet :) Dolayısıyla yolculuk esnasında kitap okuyamadım. Yanımda taşıdığım kitabımı kaldığım sayfada geri getirmiş oldum. Dönüşte inanılmaz yorgundum ( söylemesi ayıp pek güzel oynadık ), hem düğünün, hem yolculuğun, hem de ve sanırım en çok da sıcağın yorgunluğu vardı üzerimde. Uzun lafın kısası 150 sayfalık kitap beş gün süründü elimde. 
 Kitabın adını ilk duyduğumda ilgimi çekmişti. Adından belli, atarlı bir kitap. Esasında bu tarz isyan, itiraz, serzeniş barındıran kitapları severim ama ne yalan söyleyeyim bu kitap beni pek açmadı. İkili ilişkilerin ele alındığı roman kategorisinde bir kitap ama roman da değil aslında. Şiirsel bir anlatım oluşturulmak istenmiş ama oluşturulamamış sanki. Açıkçası beklentimi karşılamadı. 

Mutlu kalın ...

O.Ç - Buket Konur
Minval Yayınları - şubat 2014 (1.baskı)
151 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...