9 Aralık 2014 Salı

KARDEŞİMİN HİKAYESİ - ZÜLFÜ LİVANELİ (Yorum 51)


Uzun zamandır okumayı istediğim kitaplardan bir tanesiydi Kardeşimin Hikayesi.
Tahmin ediyorum ki pek çok insan da okumuştur ve özellikle Zülfü Livaneli tutkunları.
Ahmet ve Mehmet ARSLAN kardeşlerin trajik hikayelerini anlatıyor kitabımız.
Başlarına gelen onca hadiseden sonra, 
'insan her şeyi unutarak yaşayabilirdi ama her şeyi hatırlayarak yaşayamazdı'
düsturundan yola çıkarak yeni ve bir çoklarına göre tuhaf bir hayata başlıyorlar.
Kitapların içinde, gerçekle hayalin birbirine karıştığı, 
'sevgili' dışında kimsenin size dokumasına izin vermediğiniz ve 
hepi topu bir elin parmaklarını geçmeyecek kadar insanla görüşülerek -ki o da genelde
mecbur kaldıkça- devam edilen bir hayat.
Ve aşk tabi ki...
Geçmiş, şimdi ya da gelecek ...
Bütün sırları açık edecek en güçlü duygu belki de.
Okuyan bir çok insan gibi ben de pek beğendim Kardeşimin Hikayesi' ni.
Ancak onlar kadar şaşırmadığımı itiraf etmeliyim.
Çünkü neredeyse tüm tahminlerin doğru çıktı :)
Zülfü Livaneli'nin kaleminden harika bir hikaye daha diyebilirim gönül rahatlığıyla.
Mutlaka okuyun, tavsiyemdir. 
Kardeşimin Hikayesi - Zülfü Livaneli
Doğan Kitap - Mayıs 2013
324 sayfa



2 yorum:

  1. Hayatımda her daim adım gıbı hatırlayacagım ve herkese okumasını çokça tavsıye ettığım kardeşimin hikayesi beni çok etkiledi unutulmaz bır yolculuk gibi hallaerımde rüyalarımda zihnımde hep varoldu bir kardeşlik hikayesınden aşka uzan keyifli bir yolculuk oldu benım ıcın herkese tavsıye edıyorum ve sizde benım hissettıklerımden dafa fazlasını hıssedeceksiniz emınım buna keyifli okumalar .

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...