24 Ekim 2016 Pazartesi

Koza Oteli - Nüvide Tulgar

    
     Bir garip Ekim havasından selamlar herkese ...
     Bahsedeceğim kitabın yazarı Nüvide Tulgar'la ilk kez tanışıyorum. Koza Oteli kitabından daha popüler bir kitabı var, Kendi Kutup Yıldızını Bul, belki o kitapla tanıyor olabilirsiniz. 
     Koza Oteli kitabıyla ilgili ilk söylemek istediğim, kendisi kişisel gelişim türünde bir kitap. Son yıllarda kişisel gelişim türünde hayli farklılıklar oldu. Okuyucular  'olumlamalar yap, pozitif düşün, gülümse, vs. vs.' tarzında cümlelerden sıkılmış olacak ki, bu türün yazarları artık farklı bir anlatım tercih ediyor. Anlatmak istediklerini bir hikaye eşliğinde anlatıyorlar. Aslında fena da olmuyor bana kalırsa.
      Yazmaya çalıştığı kitabı için Ege'nin bir kasabasındaki Koza Oteli'ne yolu düşen Gİzem'in dokunduğu hayatlardan bahsediyor kitap. Türü kişisel gelişim olduğu için az çok tahmin edebilirsiniz içindeki öğretileri zira o kadar çok kişisel gelişim türünde kitap yazıldı ki muhakkak biri elinize düşmüştür diye düşünüyorum. Bu nedenle 'şunu anlatmış' demem abesle iştigal olacak. 
      Yazarın üslubundan bahsedebilirim elbette. Akıcı bir dili var yazarın, basit, yormayan.. 
      Her ne kadar kişisel gelişim türü olsa da hikayeyi ve anlatım tarzını sevdim. Peki tavsiye eder miyim? Pek çok kişisel gelişim türüne nazaran, evet. Okuyabilirsiniz Koza Oteli'ni. 
      Çok beğendiğim bir cümleyi de paylaşmak istedim sizinle; 'Hayat bütün hataları tek başına yapamayacağımız kadar kısa' 
Görüşmek üzere, tebessümle ...

Koza Oteli - Nüvide Tulgar
Destek Yayınları - ekim 2015 - 350 sayfa 

      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...