6 Mart 2015 Cuma

KAYBOLAN BEN - Hasibe Akdiş (Yorum 69)


Hayata yenik başlayan bir kadının hikayesi Kaybolan Ben.
Yenik başlayan ve hiç bir zaman öne geçemeyen bir kadının hikayesi.
Kaybettiklerinden sonra intikam makinesine dönüşen ve 
elbette aldığı her intikamda kendinden, vicdanından, insanlığından uzaklaşan. 
Eski Türk filmlerinden bir kesit sunulmuş gibi aslında.
Bu anlamda çok şaşırtıcı bir konusu yok diyebilirim. Fakat yazarın akıcı bir dili var,
ve bu da her ne kadar sonunu tahmin etseniz de 
kitabı okumanızı sağlıyor.
Kitapla ilgili olarak olumsuz eleştirim ise,
O kadar fazla hatalar var ki,
Yazım hataları, imla hataları neredeyse iki üç sayfada bir.
Aslında bu sorunu bir çok kitapta yaşıyorum ve bundan sonra bunların  
olduğu her kitabı yazmaya karar verdim. 
Zira bir okur olarak, değer verip bir kitabı satın alıyor ve vaktimi ayırıp okuyorsam, 
kitabı yayınlayanlardan da aynı değeri ve saygıyı görmek istiyorum. 
Bu anlamda yazarın da, yayıncı ve editörü gibi kitabını takip etmesi gerekiyor sanırım.

Kaybolan Ben - Hasibe Akdiş
Uğur Tuna Yayınları - Temmuz 2014
244sayfa

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...