18 Mart 2015 Çarşamba

BEYOĞLU'NUN EN GÜZEL ABİSİ - Ahmet Ümit (Yorum 70)


Yine ve yeni bir polisiye klasiği daha..
Annemden almıştım Ahmet Ümit'in bu kitabını ancak uzun zamandır sırasının 
gelmesini bekliyordu. 
Doğrusu bir başka sevdim bu kitabı. 
Derin bir duyarlılıkla yazılmış her şeyden önce. İstanbul'un he gün giderek
çirkinleşen yüzünden bahsetmiş yazarımız, kentsel dönüşüm adı altında çevrilen türlü oyunlardan da, mesela gezi parkından, sonra çaresiz yaşamlardan, terk edilmek 
zorunda bırakılan hayatlardan, filler ve çimenlerden de elbette.
Birde kendini katmış hikayeye ki sayfalar arasında tanıdık bir ahbabı 
görmüş gibi oldum desem yeridir. 
Polisiye kitaplarda her detay, sonucu tahmine sebep olacağından 
herhangi bir şey anlatmak istemiyorum. 
Tek söylemek istediğim, Ahmet Ümit'in oldukça enteresan karakterler 
seçmesi, bazen sinir bozucu olsa da.
Başkomiser Nevzat'ın namı diğer Beyoğlu'nun En Güzel Abisi'nin 
çok sevdiğim bu kitabını mutlaka okumanızı tavsiye ederim.
Beyoğlu'nun En Güzel Abisi - Ahmet Ümit 
Everest Yayınları - Kasım 2013 (3.basım)
412 sayfa

3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kitaplı blog bulunca çok mutlu oluyorum. Şimdi sitenize katıldım, bana da gelir ve katılırsanız çok çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, davetinizi kabul ederek sitenize katıldım ☺ bende bir gün Ahmet Ümit'in imzalı kitabına sahip olmayı umuyorum ☺

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...