12 Şubat 2016 Cuma

Memleketi Ben Kurtaracağım - Gülse Birsel / yorum




Sanki diğer iki kitabının gölgesinde kalmış bir miktar! Ya da yazan Gülse Birsel olunca bende ki beklenti biraz yüksek oldu. Daha bir ağız dolusu kahkaha atmak olsa da beklentim beğendim esasında bu kitabı. Gülse Birsel sonuçta. Müthiş bir gözlemci gerçekten, bir kez daha anlıyor insan. Kitapla ilgili olumsuz bir eleştirim yok ancak çıkış tarihi satışa odaklı olmuş biraz. Tüyap Kitap Fuarına denk getirilmiş piyasaya çıkış tarihi ama yaz aylarında çıksaymış daha iyi olurmuş kanaatimce (herkes kanaatimi merak ediyor çünkü!! ) 
Bu kitabı tavsiye eder miyim? Tabi ederim, kesinlikle ederim. Hele ki gülmeyi unuttuğumuz, metrekareye düşen antidepresan ilacın, insan sayısını geçtiği canım ülkemde, bir dozunu doğal yolla alacağınız üstelik bunu yaparken keyifle vakit geçireceğiniz yatıştırıcı, güldürücü, şifa niyetine okuyacağınız bir kitap bana sorarsanız.
Okuyun , gülmek güzeldir, güzelleştirir .. 


Kitap Adı : Memleketi Ben Kurtaracağım
Yazan : Gülse Birsel
Yayınevi : Doğan Kitap
Basım yılı : Kasım 2015
Sayfa sayısı : 188 
Etiket fiyatı: 14 tl


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...