13 Ekim 2016 Perşembe

Oz - Adam Fawer / yorum

    

         Pek çoğumuz okumuşuzdur, olasılıksız ve empati kitaplarını. Çok da güzel kitaplardı aslında. Yazarın sesi soluğu kesilmişti o kitaplar sonra. Doğrusu keşke devam etseydi kesik kalmaya. 
      Yazarın Türkiye'deki editör arkadaşı, burada çok seveni olduğunu söyleyip, bir an önce bir kitap yazmasını tembihlemiş. Ah ne büyük hata ! 
        Oz kitabını almadan önce yorumlara hiç bakmamıştım, çünkü ihtiyaç duymamıştım zira iki adet severek okuduğum referansı vardı. Okumaya başladığımda önceleri biraz basit geldi, bir yerlerde düzelir nasılsa, bir yerde içime işler, bana dokunur dedim ve okumaya devam ettim. Sayfalar ilerledikçe değişmeyen bu hava beni huzursuz etmeye ve sinirlendirmeye başladı.Ve bir yerden sonra artık ümidimi kestim. 
     Bildiğimiz Oz'u almış, biraz daha kan, biraz daha fantastik ögeler ekleyip sözüm ona kitap yazmış.Harcadığım vakte mi üzüleyim, verdiğim paraya mı, yaşadığım hayal kırıklığına mı bilmiyorum ...
     Demek ki neymiş, bir yazar kaç tane kitap yazarsa yazsın,bu bir sonrakinin garantisi olmuyormuş.Bir de çok satanlar listesinde değil mi kitap, gördükçe rafları boşaltmak geliyor içimden. Okumamış olanlara tavsiyem, bu kitabı kesinlikle okumayın. Başka bir kitap alın, sevdiklerinize minik bir jest yapın o parayla. 
           




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...