1 Aralık 2014 Pazartesi

Kitap Yorumum# 49 NEYDİM? N'OLDUM? - PAKİZE ÖMÜRLÜBAY



Dibe vurmuşluk hali hiç böyle müstehcen ve eğlenceli anlatılmamış olsa gerek :) 
Kitabın adından matrak bir hikayenin size kucak açtığını hissediyorsunuz ama şunu söyleyebilirim ki 
tahminden çok daha matrak bir hikaye çıktı.
Terk edilen, işsiz ve hatta evsiz kalan amma ve lakin burnu düşse eğilip yerden almayacak
bir karakter esas kızımız Miray.
Kendini içkiye veren, içtikçe kendini kaybeden bir kısır döngünün içinde.
E biraz da çapkınız hani , rahat durmuyoruz ...
Bir nefes almak için çıktığı yolculukta tanıştığı güzel insanlar sayesinde
kendisiyle barışıp,yeteneklerini fark edip ve derinlere gömdüğü özgüvenini bulup 
farklı  bir insan olarak dönüyor yaşadığı şehre.
Yaşadığı bu dönüşüme kendini bıraktıkça hayatının nasıl yoluna girdiğine de şahit oluyor elbette.
Belki biraz sıra dışı bir kız Miray, biraz çatlak da olabilir, hatta biraz ağzı bozuk 
ya da fazla rahat da diyebiliriz belki...
ama ne dersek diyelim, hepimizden bir şey var içinde...
Her kadından bir parça...
Yazar'ın çok da alışık olmadığımız farklı bir tarzı var ve açıkçası ben bunu çok sevdim.
Okuyun, tavsiyemdir..

Aman Allah'ım Neydim N'oldum- Pakize ÖMÜRLÜBAY
Trend Yayınları - Mayıs 2014(1.baskı)
287 sayfa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...