24 Temmuz 2015 Cuma

Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku - İlhami Algör (Yorum 83)


   Kitabı okuduktan sonra sık yapmadığım bir şey yapıp yorumları inceledim. Garip şekilde okuyanlar ya çok beğenmiş ya da çok sıkıcı bulmuş, yani arada kalan, 'eh işte' diyen bir okura rastlamadım. Bu yorumlarda filminin de etkisi olduğunu eklemem gerekir elbet. 
  Kitap, ayrılık halinin adam dilinden anlatılması bir bakıma. Sevgili, Müzeyyen'le ayrılmış bir adam ancak kafa, beden hala Müzeyyen. Farklı bir anlatım tarzı olduğunu söyleyebilirim yazarın,günümüz edebiyat tarzının hayli uzağında. Yazarın tarzı hoşuma gitti lakin kitabın başlangıcı ve bitişi bir enteresan , bir havada kalmışlık hali var sanki. Sanki neden yazıldığı belli değil gibi, bilemedim ne söyleyeyim. Resimdeki kedi misali boynum bükük bakıyorum kitaba ve 'yazar bu kitapla ne yapmak istemiş' diye soruyorum kendime. 
Fakat Müzeyyen Bu Derin Bir Tutku - İlhami Algör
İletişim Yayınları - 9.baskı 2015 (1.baskı 2014)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...